Hari ni skool buat pendaftaran pelajar. Kita ni dok semangat la datang. Malam tido tak berapa, pukul 3 baru boleh tido (excited kot, eh kita lak excited bukan student..hehehe), pukul 5 dah bangun. Tahun guru kelas tahun 6 gak. Pun macam tahun lepas kena campak kelas last gak, yang mana muridnya 25 lelaki 5 perempuan. jawabnya lagi haru dari tahun lepas. Takpa-takpa.
Jam menunjukkan pukul 8 pagi. Tatkala kelas lain sibuk dikunjungi ibu bapa, kelas kita sunyi sepi, takda sapa datang, siap ada bunyi cengkerik lagi, hahaha. Tak lama tu baru la ada yang datang. Tahun 6 ni special sket, banyak borang depa kena isi. Antaranya borang akur janji ler. Ada parents tanya kenapa kena isi? Kita jawablah budak tahun 6 dah mula panjang akal. Habis kelas tambahan sekolah kebangsaan blum tentu dia datang ke sekolah agama, silap2 pegi sekolah cc. So depa pun tak banyak citer lah.
Kaunter tutup dalam 12.15. Yang sepatutnya daftar 30 orang, tapi yang datang tadi 12 orang jer. Nanti bila dah mula belajar nanti mulalah terhegeh-hegeh nak daftar. Menyusahkan btul. Sabor, sabor...
Apa-pun, hubaya-hubaya sekalian, siap sedia dengan kelengkapan yang selengkapnya bagi menghadapi medan perang pembelajaran!!!Whooshhh!!!
Showing posts with label al-qalam. Show all posts
Showing posts with label al-qalam. Show all posts
Monday, January 2, 2012
Sunday, July 31, 2011
lama tak menulis

Huhu...rupa-rupanya dh lama aku tak menyentuh blog ni.agak-agaknya kalau rumah la dah bersawang jawabnya. Memang la hidup kita sibuk (or buat-buat sibuk ;-) ). Hari-hari online pun tak terbukak jugak blog ni. But akhir-akhir ni bertambah sibuk, citer yang slalu follow kt tv pon mmg dh tak dpt follow lagi. Tapi tak pa lah. Dapat masa free sket baru la nak updatekan blog ni.tukar nama n mcm-mcm lg.So sekarang cari idea apa nak dibebelkan dlm blog ni.fikir...fikir...fikir....
Subscribe to:
Posts (Atom)